לאחר תקופה ארוכה החלטתי לכתוב פוסט קצת טכני !

הפעם אודות מערכת הוורדפרס – המערכת המתקדמת ליצירת בלוגים ואתרים.

פוסט קצר וענייני על וורדפרס המערכת המושלמת לבניית בלוגים , אתרים שנותנים תוצאות

לכל מי שמתעסק בשיווק אינטרנטי, מיתוג ובכלל כל אחד שצריך אתר זה הפיתרון

מומזנים להעלות שאלות ולהתייעץ בנושא

האתר שלי בנוי בוורדפרס לדוגמא ורוב אתרי הבלוגים המקצועיים בנויים בוורדפרס.

אתר וורדפרס הוא התשובה לכל אותם אנשים המעוניינים בניהול התוכן באתר שלהם, מבלי להיות אנשי מקצוע. לפני אתרי וורדפרס, היו אנשים אלה תלויים בחברה לבניית האתר שלהם, במערכות מורכבות מאוד (ויקרות מאוד לקניה), או באתרים שמציעים אתרים אישיים שיושבים על השרת שלהם, מה שהרבה פעמים יצר בעיות בתחום הקידום.
אתר וורדפרס – ללא ספק- הוא התשובה הזולה, העדכנית והמשתלמת ביותר. עם אפס דמי תחזוקה, יכולת לשלוט בתכנים באופן מלא, ומחירים נוחים להקמה.


בניית אתר וורדפרס- כמה עובדות נפלאות

1.    קל ללמוד איך להשתמש בו

3.    יש לו שובל של מיליוני משתמשים ברחבי העולם 4.    יש לו כמות הכלה עצומה של משתמשים ביום 5.    הוא פשוט, אך גמיש- ומפתחי אתרים פשוט הרוסים עליו 6.    יש לו טווח עצום של רכיבים שניתן להוסיפם ולהרחיב באמצעותם את האתר שלך 7.    הוא פשוט קל לתפעול! 2.    הוא יציב ויחסית נטול תקלות

מה זה וורדפרס ואיך מתקינים וורדפרס

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0UsMzLFg_gE[/youtube]

מאפיינים: ( ויקיפדיה)

פלטפורמת וורדפרס כולל מאפיינים כלליים התואמות לכלל מערכות הבלוגים ומאפיינים מתקדמים המייחדים אותה משאר המערכות. וורדפרס עומדת בתקני רשת מקובלים, ידידותית למנועי חיפוש, בעלת קישורים נקיים, מאפשרת מעקב אחרי שינויי עריכה, מכילה מערכת תגובות מובנית, מערכת לניהול קישורים, ומערכת מתקדמת לניהול קובצי מדיה ועוד.

המאפיין הבסיסי של פרסום פוסט ועמודים סטטיים שוכלל וכיום ניתן להגדיר סוגי תכנים מותאמים אישית. מאפייני קיטלוג ותיוג שוכללו אף הם, כך שניתן להוסיף טקסונומיה מותאמת אישית מעבר לקטגוריות והתגיות המוצעות כברירת מחדל.

וורדפרס כוללת מערכת מובנית של ערכות עיצוב הניתנות להתקנה מהירה ומאפשרת החלפת ערכות בלחיצת כפתור. בתוך מערכת ערכות העיצוב משולבת מערכת וידג'טים מתקדמת המאפשרת להתקין, לשנות, להזיז ולסדר וידג'טים ללא כל ידע ב-PHP או ב-HTML על ידי גרירת הוידג'טים מתפריט לתפריט. מערכת תפריטים מותאמת אישית מאפשרת ליצור תפריטי ניווט ללא כל ידע ב-JavaScript או ב-CSS הכל בלחיצת כפתור מתוך מערכת הניהול. מעבר לכך, המערכת מאפשרת למפתחים לבצע התאמות מתקדמות בעזרת מערכת מובנית לעריכת קובצי HTML ו-PHP של ערכות העיצוב.

לוורדפרס ארכיטקטורת תוספים עשירה המאפשר למשתמשים ולמפתחים להרחיב את היכולות של המערכת מעבר ליכולות הבסיסיות, מערכת הפילטרים מאפשרת לבצע שינויים והתאמה תוך מיזעור שורות הקוד הדרושות בפיתוח תוספים.

בנושא הוורדפרס ניתן לכתוב אינסוף מאמרים , אני שמח לצרף לכם מספר קישורים הקשורים לנושא ובקרוב הפתעות נוספות .


לכל מי שמתעניין או מתעסק בשיווק אינטרנטי, תכניות שותפים, שיווק רשתי באינטרנט וורפרס הוא הפיתרון


כתיבת תגובה